torsdag 28. februar 2013

Hvit som en engel...............

 ...........er denne kjolen, bortsett fra hals og mansjetter da:) Der er fargen petrol, selv om det kan ligne mer på sjøgrønn!!
 Denne kjolen er sydd i naturhvit ullboucle. Hjertene er som dere ser også hvite, og det syns jeg ble utrolig rent og delikat (men jeg er veldig glad i hvitt.....he he) Kanten nede er rullekantet og den har fått en bølget avslutning. Ullboucle er et ullstoff jeg er veldig glad i, nettopp fordi den faller så fint samtidig som den er passe tykk! Bak på kjolen er det rett og slett ingenting, ikke et eneste hjertet....men med hals og mansjetter i en slik kontrastfarge så ble det rolig og fint, syns jeg...:))
Kjolen er sendt avgårde til det glade sørland, og der håper jeg den gjør stor glede og nytte:)

god torsdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar