tirsdag 29. januar 2013

til vinflasken.....

 ........er det også moro å  ha noe som kan pynte opp:) til jul ble det mange sydde "sokker", men tiden strakk ikke til slik at jeg kunne strikke noen. Men det har jeg fått gjort nå. Jeg har lenge tenkt på hvordan denne "sokken" skulle være, og da jeg lagde meg eget mønster til tennbrikettene, så fant jeg ut at den kunne passe fint til vinflaska også:)) Og slik ble den............hadde tenkt å knyte på en type snor rundt halsen, men  tror faktisk den skal få lov til å ble slik, uten noe krimskrams:))
Slik ser de gråe "sokkene" til tennbrikettene ut........

Og selv om det er mange uker igjen til påske, så vet jeg også at disse ukene går veldig fort...........derfor er jeg igang med påskefarger på diverse "sokker", både strikkede og sydde:) og gjett om det er moro med litt fargeforandring også!!!

god tirsdag:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar